Siedziska w poczekalni - na co uważać?
Jeśli nasza firma opiera swoją działalność na kontakcie z klientami lub kontrahentami, musimy liczyć się z tym, że poczekalnia będzie zajmowała w niej wyjątkowo ważne miejsce.
To swego rodzaju wizytówka biura, a co za tym idzie zarówno jej wystrój, jak i wyposażenie muszą dobrze świadczyć o firmie, stanowić podkreślenie charakterystycznego dla niej profesjonalizmu i potwierdzać, że jest to podmiot otwarty na klienta. Nie można przy tym zapominać, że funkcja reprezentacyjna wcale nie jest jedyną, która powinna być spełniona, wcale nie mniej istotne wydaje się bowiem to, że powinna zapewniać maksimum komfortu osobom, które do niej trafiają.
Wygodne siedzenie
Oczywiście, za jej podstawowy element wyposażenia nie bez przyczyny uchodzą siedziska. Charakterystyczna może być dla nich dość zróżnicowana forma, możemy spotkać się więc tak z pojedynczymi i łączonymi krzesłami, jak i z kanapami, sofami, pufami oraz wygodnymi fotelami. Oczywiście, zdecydowana większość biur stawia przede wszystkim na to, co jest praktyczne, nie zaskakuje więc zainteresowanie krzesłami wykonanymi z tworzyw sztucznych. Trudno dziwić się zresztą takiej decyzji, skoro mamy do czynienia z rozwiązaniami zwracającymi na siebie uwagę już choćby dlatego, że są wyjątkowo nieskomplikowane wówczas, gdy w grę wchodzi utrzymanie ich w czystości.
Czyszczenie foteli
Zazwyczaj konieczne jest jedynie przetarcie ich wilgotną ściereczką z odrobin detergentu, a nie ma żadnego problemu z widocznymi plamami. Co więcej, krzesła takie są bardzo lekkie, co przydaje się podczas konieczności reorganizacji poczekalni albo sprzątania. Charakteryzuje je też duża trwałość.
Podsumowanie
Zastanawiając się nad zakupem krzeseł do poczekalni często należy postawić sobie pytanie o to, czy lepszym rozwiązaniem okażą się rozwiązania pojedyncze, czy też modele łączone. Tu kluczowe znaczenie wydaje się mieć przestrzeń, jaką możemy przeznaczyć na tego rodzaju pomieszczenie, jeśli jednak warunki na to pozwalają, modele łączone z pewnością okażą się szczególnie dobrym rozwiązaniem. Docenimy to zwłaszcza podczas sprzątania, gdy nie będziemy musieli odsuwać każdego krzesła z osobna.
Zobacz również
-
21 września 2016
Recepcja – jak ją urządzić?
21 września 2016Jak stworzyć komfortową poczekalnię dla klientów?
Popularne
Jak stworzyć komfortową poczekalnię dla klientów?
20 września 2016-
21wrz
-
21wrz
-
21wrz
-
21wrz
Kategorie
Aranżacja poczekalni
Meble biurowe - kompendium wiedzy
Dodatki biurowe